Uudessa teknologiassa vara parempi?

Usein yksinkertaiset asiat toimivat parhaiten. Tämä koskee myös digitaalista viestintää. Esimerkiksi laadukkaat uutiskirjeet ovat monesti tehokkain tapa saattaa uusimmat tutkimustulokset terveydenhuollon ammattilaisten tietoon.

Toisinaan on kuitenkin tarpeen tehdä jotain erityistä. Mitä jos voisit esittää tutkimustuloksia interaktiivisten visualisointien avulla perinteisten PowerPoint-esitysten sijaan? Oletko miettinyt, millaisia mahdollisuuksia lisätty todellisuus tai virtuaalitodellisuus voisivat tuoda vaikkapa lääkkeen vaikutusmekanismin tai potilaan kokemuksen kuvaamiseen?

Olemme MedEnginellä erikoistuneet terveydenhuollon ammattilaisille kohdistettuun digitaaliseen viestintään. Uskomme, että uusimmat teknologiat yhdistettynä luoviin viestintäratkaisuihin ja korkeatasoiseen sisältöön avaavat ennennäkemättömiä mahdollisuuksia lääketieteelliseen kommunikaatioon. Otathan meihin yhteyttä, mikäli olet kiinnostunut viimeisimpien teknologioiden tarjoamista mahdollisuuksista.

Jätä yhteydenottopyyntö
Ad hoc vai strateginen suunnittelu digitaalisessa viestinnässä?

Sanotaan, että sisältö on kuningas. Sähköiset sisällöt tarjoavatkin entistä moniulotteisempia, kiinnostavampia ja nopeammin toteutettavia tapoja välittää tietoa myös terveydenhuollon ammattilaisille. Mutta paraskaan sisältö ei ole vaikuttavaa, jos se ei tavoita oikeita ihmisiä tai tekee sen vain kerran.

Vaikuttava digitaalinen viestintä perustuu useimmiten suunnitelmalliseen prosessiin. Tämän takia on tärkeää luoda terveydenhuollon toimintaympäristöön räätälöity sisältöstrategia, jossa määritetään viestinnän tavoitteet, pääviestit, toimintatavat ja mittarit. Parhaat strategiat jättävät tilaa myös ad hoc -ratkaisuille.

Kaipaatko sparrausta sisältöstrategian luomiseen?

Mikäli haluat viestiä sähköisissä kanavissa aiempaa tehokkaammin, otathan meihin yhteyttä.

Jätä yhteydenottopyyntö
Sanotaan, että lääkeyritysten on vaikea viestiä tutkimustuloksista digitaalisesti.
Onko tosiaan näin?

Kokemuksemme mukaan ei ole. Itseasiassa digitaaliset kanavat soveltuvat lääketieteellisten tutkimustulosten kommunikointiin paremmin kuin hyvin. Animaatiot, podcastit ja muut sähköiset sisällöt tarjoavat entistä moniulotteisempia, kiinnostavampia ja vaikuttavampia tapoja välittää tietoa terveydenhuollon ammattilaisille.

Olennainen kysymys kuuluukin: onko sinulla tutkimustuloksia, joista asiakkaasi olisivat kiinnostuneita?

Olemme MedEnginellä erikoistuneet terveydenhuollon ammattilaisille kohdistettuun digitaaliseen viestintään. Luomme vaikuttavia sähköisiä sisältöjä ja välitämme ne asiakkaillesi digitaalisia kanavia pitkin, lääketieteellisestä asiantuntemuksesta tinkimättä.

  • Tutkimusyhteenvedot: Jaa uusimmat tutkimustulokset suomeksi tiiviissä paketissa heti tulosten julkistamisen jälkeen.
  • Animaatiot: Kommunikoi tutkimustulokset menetelmistä johtopäätöksiin minuutissa – visuaalisesti, vaikuttavasti ja helposti omaksuttavassa muodossa.
  • Podcastit: Tarjoa asiantuntijoiden syvällisiä näkemyksiä ja tulkintoja tutkimuksista suoraan korvanappeihin.

Valitettavasti emme voi esittää lääketeollisuusasiakkaillemme tuottamaamme materiaalia, mutta näiden avoimien referenssien kautta pääset kurkistamaan tuotantoomme!

aiForward

aiForward on tutkijoille suunnattu kansainvälinen ohjelma, joka tarjoaa AI-pohjaisen kuva-analyysityökalun tutkimuskäyttöön ilmaiseksi. Projektiin kuuluivat muun muassa:

  • Konseptin suunnittelu yhteistyössä asiakkaan kanssa
  • Brändi ja visuaalinen ilme
  • Viestintäsuunnitelma
  • Kongressisuunnitelma
  • Sosiaalisen median suunnitelma ja sisällöntuotanto
  • Verkkosivujen suunnittelu ja toteutus
  • Videotuotanto
  • Lehdistötiedotteet
  • Uutiskirjeet
  • Paino- ja digimateriaalit

Cerenion C-Trend ®

Cerenion C-Trend® tarjoaa uuden sukupolven menetelmän aivosähkökäyrän tarkkailuun tehohoito-yksikössä. Suunnittelimme ja toteutimme animaation, jossa sovelluksen toiminta esitetään nopeasti ja tehokkaasti.

Blueprint Genetics

Blueprint Genetics on globaali kliiniseen geenitestaukseen erikoistunut yritys, jossa tarvitaan ohjelmoinnin ammattilaisia tekemään merkityksellistä työtä. Suunnittelimme ja toteutimme rekrytointikampanjalle mainosvideon, joka herätti runsaasti kiinnostusta ja toi mittavan määrän työhakemuksia.

Fingenious

Fingenious on FINBB:n tuottama palvelu, joka tarjoaa ikkunan suomalaiseen biopankkiaineistoon ja biolääketieteelliseen tutkimukseen. Fingenious-palvelun lanseerauksen yhteydessä projektimme toteutukseen kuuluivat muun muassa:

  • Visuaalisen ilmeen ja viestien suunnittelu yhteistyössä FINBB:n kanssa
  • Verkkosivujen sisällöntuotanto
  • Lanseerausvideo
  • Uutiskirjeet
  • Lanseeraustapahtumien järjestäminen
  • Lehdistötiedote
Inspiroiduitko? Jätä yhteydenottopyyntö!
Etunimi
Field is required!
Sukunimi
Field is required!
Sähköposti
Field is required!
Puhelinnumero (valinnainen)
Field is required!